Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Karin Axelsson - 24 juni 2009 21:39

Skulle ta en liten 20 km runda idag och ute i skogen fick jag för mej att jag bara skulle prova att springa in på en grusväg som jag inte sett innan. Om jag sen bara höll till vänster borde jag komma tillbaka rätt förr eller senare. Eller nåt. I en ideal värld. Det var jättekul i skogen, sprang på mjuka ojämna gamla skogsmaskinsvägar där man fick hoppa fram som ett litet rådjur. :) :) :)


Fast jag kom ju helt fel. När jag trodde att jag skulle komma ut vid Stjärnarp var jag mitt ute på landet någonstans. Hade verkligen ingen aning om var jag va, men efter ett par kilometer kom jag till en korsning där jag cyklar ibland. Då var det cirkus 13 km kvar hem på rak stekande landsväg så rundan landade på 32 km+ röda axlar o rygg.

Ovido - Quiz & Flashcards