Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Karin Axelsson - 16 juni 2009 21:27

Nu så är det mesta fixat inför flytten till Gbg i höst! Idag var jag där uppe för att kolla på boende och det blir så att jag blir inneboende hos en trevlig snubbe som heter Peter. Lägenheten var jättefin och ligger förhållanevis nära arbetsplatsen+ nära till Frölunda torg. Dessutom verkar det enligt kartorna finnas superfina natur-områden ganska nära dit man kan förlägga distans-löpning :)


Ex-jobbet börjar den 5 augusti och det verkar skit-roligt! Jag ska pyssla med kondensorer och programmera i Modelica/Dymola. Det har jag inte gjort innan, men det känns mycket nyttigt att lära sig lite mer programmerings-språk. Och människorna på kontoret verkar super-trevliga. Ser fram emot hösten!


Passade även på att tassa inom löplabbet innan tåget gick hem. Hade inte tänkt att shoppa, men så av en slump så hade dom 30 % på min favv-dojja (Asics DS Trainer om någon är intresserad) så då var jag ju bara tvungen att köpa ett par. Dom är oranga- lite Illini style!



Ovido - Quiz & Flashcards