Alla inlägg under maj 2009

Av Karin Axelsson - 31 maj 2009 19:15

Riktigt varmt i Eldsberga (och i övriga landet oxå tror jag)! Lite för varmt för comfort, har spenderat mesta delen av dagen med att halvsova under ett träd. Men nu ska jag snart ut och cykla med papsen!


Helgen spenderades i Lund! Gött att se lite gamla uiuc-polare igen :) Och syrran såklart!


 Låter som fastnat på skallen för tillfället:

Style- Vill ha dig, igen

Peter Gabriel- I your eyes

Bob Dylan- Lay lady lay+ Just like a woman

Av Karin Axelsson - 27 maj 2009 11:01

Så är man hemma i Sverige igen... Kommer sakna USA en del, speciellt människorna och den generellt tillmötesgående och positiva attityden! Men det är gött att vara tillbaka i ett underbart vackert sommar-Sverige! Det bästa har nästan varit att återigen vara ute och springa runt i skogen. Efter att ha varit skadad och bara sprungit på platta asfaltsgator i 9 månader är det nirvana att tassa runt bland granar, sjöar och rapsfält. Igår hittade jag en fantastisk runda som går på skogsvägar förbi mossar och flera sjöar. I mitten är det ett segment där man springer på en liten stig med en sjö på varje sida. Sjukt nice :)

Funderar på att springa Lidingö-loppet i höst. Verkar vara mycket vackert och så går det mycket på grus. Springer 30 km utan problem, så om jag kan få upp tempot lite och få in lite backtränig skulle det nog kunna bli bra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards