Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Karin Axelsson - 22 juni 2009 21:18

Så har högsommarvärmen kommit.... Nästan lite för varmt för min smak! Det är faktiskt mycket idealiskare att springa när det är molnigt, typ 15 grader och lite vind. Fast man ska ju inte klaga :)


Tappade min I-pod i en hink med vatten idag och den dog. Ganska störigt. Måste köpa en ny. Funderar på att kolla hos konkurrerande märken, typ ifall det finns någon Mp3-spelare med radio oxå. Det vore kalas-bra.


Midsommar: Bjöd på fest i Trönninge. Fan va kul det är att dansa!


Skärgården: Är fin om man slipper bo där. Mycket pittoreskt att besöka, men jag hade fått damp om jag var tvungen att bo där. Öar är så små och för att göra alla normala grejjer måste man pallra sej till fastlandet. När jag skulle jogga fick jag springa en runda 3 ggr för att komma upp i lite distans- så klaustofobiskt va det.

Ovido - Quiz & Flashcards