Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Karin Axelsson - 15 oktober 2009 18:05

Just nu känner jag mej lite som en boaorm som just svalt en helt antiloop och ligger ute på savannen och smälter maten. Fast jag ligger i min säng och kollar på web-TV :)

Trots att jag inte gillar att laga mat eller lägger mycket tid/ energi på det blir det sjukt gott det jag lagar. Nu i veckan har jag nyupptäckt rödbetor. Så idag blev det mos gjort på morötter och rödbetor, kryddat med vitlök, örtblandning och grönsaksbuljong. Serverat med sallad. Diaboliskt gott...

Och sen klämde jag 1/2 liter havremjölk med chokladsmak. Bra jobbat av tillverkaren. Råvaran (havre) är tokbillig och mixas bara med vatten och smakämnen. Sen säljs produkten till dubbla priset av vanlig mjölk. Väldigt smaskigt dock.

Ovido - Quiz & Flashcards