Alla inlägg den 2 september 2009

Av Karin Axelsson - 2 september 2009 19:37

Numera äger jag en burk proteinpulver. Sånt har jag tyckt varit lite fjantigt innan. Anledningen var att min inneboende noterade att jag tränade mycket och inte åt något protein och informerade att det var viktigt att äta protein om man tränade. Och erbjöd mej att köpa en burk som han inte gillade för halva priset. Det är jättegott- smakar precis som Oboy :)


Jag vet inte om det är inbillning (den psykologiska faktorn ska ju inte underskattas), men löpningen känns väldigt bra nu! Inte så att jag är direkt snabb- men det är bra tryck i benen! Tyvärr kan jag inte säga samma sak om ventilerna jag programmerar. Där är tryck-differensen negativ så flödet går bakåt genom ventilerna. Har ägnat två dagar att hitta buggen, men ännu inte lyckats. Bajs.

Ovido - Quiz & Flashcards