Alla inlägg den 6 september 2008

Av Karin Axelsson - 6 september 2008 22:11

Testa att ladda upp en bild....

Den är dock inte min, utan är tagen av Oskar Börjesson- en av de andra svenskarna här och även en av mina room mates.  Kolla in hans blogg på http://oskarborjesson.blogspot.com/ (man måste alltid vara noga med att ange källor!)

Det är nog mycket möjligt att jag snor lite bildar därifrån framöver eftersom min kamera har kapitulerat. Surfa in senare och kolla in bilder från dagens fotbollsmatch. Jag har aldrig varit med om något liknande- det var en orgie i blått och orangt!

Angående motivet: Det regnade kalas-mycket I torsdags. Hela jag var genomblöt, liksom mina skolböcker och skor. Varken skor eller böcker har torkat ännu. Jag stör mig grymt på min bok, den är numera sådär superfult bubblig, som dom blir när man läser i badkaret. Och jag som gillar att hålla mina böcker snygga och prydliga… Scheisse!

Ovido - Quiz & Flashcards