Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Brrrr......

Av Karin Axelsson - 7 december 2008 18:48

Var som vanligt ute och sprang på morgonen och passerade en thermometer som visade 10⁰F.Det är -12.2 ⁰C! Inte undra på att det kändes lite kyligt... Dock väldigt uppfriskande! Huset är dock lite problematiskt. Amerikanarna kan ju inte bygga hus (allt är lite snett och vint- fönstrena är av enkelglas som inte sluter riktigt tätt) och de vattenburna elementen funkar inte.  Så man får ha elektriska element som gör luften snustorr . Jag hittade som tur var en humidifier i min garderob. Den heter Bobby och funkar jättebra, f örutom att den låter som en pansarvagn.

Ska spendera jullovet I St Louis och Victoria Island utanf ör Vancouver. Hoppas det är lite varmare i alla fall.


 
 
badgear

badgear

22 december 2008 08:33

Hej, blev lite fundersam när jag inte ser dina noteringar på jogg.se - men när jag läste det här så förstår jag att du kanske inte vill vara ute och springa.
Här i Skåne var det underbart fint väder igår, solsken och 6 grader varmt.
Ha detgott i jul, och gott nytt år nytt år önskas av en annan glad lubbare :)

http://blogg.passagen.se/badgear

 
Ingen bild

Sara

23 december 2008 10:52

Haha, det är visst inte bara jag som undrar var du tagit vägen!
Hoppas det är v'ädret som håller dig borta från löpningen och inget annat!
jogg.sara

 
Ingen bild

tobbe

24 december 2008 09:22

God Jul!!!

Själv är jag ute i de småländska skogarna och springer!

 
Ingen bild

OS (Su-San Oh)

7 januari 2009 10:44

Här är en annan jogg:are som undrar var du är. Önskar en god fortsättning på det nya året. I Stockholmstrakten är det bara -10 gr C. Su-San Oh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Axelsson - 16 november 2009 18:17

Ah, det är ju underbart ute nu! Varmt och sådär lite mysgrått. Ingen nederbörd men en del dimma-  Baskerville's hund känsla.... Imorse sprang jag i linne och shorts :)   Helgen tillbringades nere i Lund med syrran och härliga polare. Riktigt kul!...

Av Karin Axelsson - 9 november 2009 17:51

Den 1 december flyttar jag in i en andrahandslägenhet. En etta. Bra läge nära jobb, Ruddalen och Änggårdsbergen. Känns som en bra "första egna lya" så har jag gott om tid att titta mig om efter förstahandskontrakt/bostadsrätt under tiden. Dessutom fi...

Av Karin Axelsson - 28 oktober 2009 18:18

är det enda jag kan lyssna på i min MP3-spelare numera. Skärmen har lagt av, så man kan inte navigera i menyn, utan bara byta låt på ett album. Och albumet jag spelade när MP3:n la av råkade vara Bob Dylan's "Blood on the tracks". Tur jag hade där- d...

Av Karin Axelsson - 19 oktober 2009 20:09

....att jag får andrahandskontraktet som jag sökt. En tvåa på 54 kvadrat.  Fräsh och fin. Och en stor fet kaktus ingår i möblemanget. Jag och syrran var där och kollade i söndags och fick båda mycket bra vibbar. Det var en lägenhet för Karin lixom. ...

Av Karin Axelsson - 15 oktober 2009 18:05

Just nu känner jag mej lite som en boaorm som just svalt en helt antiloop och ligger ute på savannen och smälter maten. Fast jag ligger i min säng och kollar på web-TV :) Trots att jag inte gillar att laga mat eller lägger mycket tid/ energi på det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards